Το ΠΑΣΟΚ ανοίγει… κανάλι!
Διαδικτυακό κανάλι δημιουργεί το ΠΑΣΟΚ. Το κανάλι θα ονομάζεται GreenLeft WebTv και θα εκπέμπει από το υπόγειο των γραφείων του κόμματος στη «ΧαριλάουΤρικούπη».
«Την ώρα που άλλοι κλείνουν κανάλια, εμείς ανοίγουμε! Σήμερα στις 8 μ.μ. ξεκινά το Web TV της Δημοκρατικής Συμπαράταξης», αναφέρει η ανάρτηση του ΠΑΣΟΚ στα κοινωνικά δίκτυα.
Σχετικά Άρθρα
ΕΛΑΣ: Αναλυτικά τα βιογραφικά των νέων στελεχών
23/06/2026 - 21:33
ΕΛΑΣ: Αυτοί είναι οι τομεάρχες του κόμματος Τσίπρα (Ονόματα)
23/06/2026 - 17:23
«Τώρα μιλάμε»: Η ΕΛΑΣ συζητά με τους πολίτες στη Λιβαδειά
23/06/2026 - 16:07
Δείτε επίσης