Το έχουν τερματίσει
Το έχουν τερματίσει στην κυριολεξία οι Ισπανοί. Αφήνουν τους τουρίστες ασύδοτους, να αλωνίζουν στα μπαρ και να στήνουν πάρτι ενώ περιορίζουν τις μετακινήσεις των Ισπανών. Προφανώς ο κορωνοϊός δεν κολλάει τους τουρίστες, ειδικά όταν ενισχύουν την τουριστική βιομηχανία.
Προηγούμενο άρθρο
Σκληρή επίθεση
Επόμενο άρθρο
Η επικοινωνιακή σπέκουλα γυρίζει μπούμερανγκ »
Σχετικά Άρθρα
Νέα ένταση στη Βουλή
26/06/2026 - 21:29
Προσφυγή στον Άρειο Πάγο
26/06/2026 - 21:28
Το αγροτικό και η Β. Ελλάδα
26/06/2026 - 21:28
Τι σχέση έχει;
26/06/2026 - 21:27
Δείτε επίσης