Κινητοποιήσεις την επόμενη εβδομάδα
Τις κινητοποιήσεις τους ενάντια στο σχέδιο της κυβέρνησης για το ασφαλιστικό θα συνεχίσουν οι μηχανικοί και ο τεχνικός κόσμος της χώρας.
Συγκεκριμένα, συνεχίζεται και την επόμενη εβδομάδα η απεργία – αποχή όλων των διπλωματούχων μηχανικών από την συμμετοχή τους σε Τεχνικά Συμβούλια Έργων & Μελετών καθώς και από το σύνολο των Επιτροπών με Τεχνικό αντικείμενο (π.χ. Επιτροπές Αρχιτεκτονικού Ελέγχου, Αυθαιρέτων κλπ., περιλαμβανομένων και των Επιτροπών Δημοπράτησης).
Οι μηχανικοί, σε συνεργασία με τους επιστημονικούς φορείς και τους εκπροσώπους των ελευθέρων επαγγελματιών, συμμετέχουν σήμερα, στο υπουργείο Εργασίας (Πλατεία Κλαυθμώνος), σε εκδήλωση – μουσική διαμαρτυρία με τη συμμετοχή καλλιτεχνών, απαιτώντας την απόσυρση του κυβερνητικού σχεδίου και την έναρξη ουσιαστικού διαλόγου, αφού παρασχεθούν από την κυβέρνηση συγκεκριμένα στοιχεία για τη βιωσιμότητα του ασφαλιστικού.
Κινητοποιήσεις ετοιμάζουν δάσκαλοι και καθηγητές την ερχόμενη Τετάρτη
Ακόμα, σε κινητοποιήσεις προχωρούν δάσκαλοι και καθηγητές, την ερχόμενη Τετάρτη, 17 Φεβρουαρίου, με το σύνθημα «Όχι στη λογιστική αντίληψη στην εκπαίδευση. Ναι σε μόνιμους διορισμούς».
Η ΔΟΕ και η ΟΛΜΕ κήρυξαν δίωρη διευκολυντική στάση εργασίας (12:00-14:00 και 14:00-16:00), ούτως ώστε οι εκπαιδευτικοί να συγκεντρωθούν στο κτίριο του υπουργείου Παιδείας, στις 13:30. Αίτημά τους είναι να μην πραγματοποιηθούν άλλες μετακινήσεις εκπαιδευτικών, αλλά μόνιμοι διορισμοί.
Σε σχετική ανακοίνωση, οι δάσκαλοι καταγγέλουν ότι τα κενά στα σχολεία «καλά κρατούν» και τονίζουν ότι η ηγεσία του υπουργείου Παιδείας επιστρατεύει αντιεκπαιδευτική μέθοδο για τη μέτρηση των κενών, τη «λογιστική των ωρών». «Όσο το υπουργείο συνεχίζει να βλέπει διδακτικές ώρες αντί για σχολικές τάξεις, τόσο θα συνεχίσει να διαλύει δημοτικά σχολεία» αναφέρει χαρακτηριστικά η ΔΟΕ.
Σημειώνεται, ότι η ΔΟΕ είχε διαμαρτυρηθεί έντονα κατά τη διάρκεια της συζήτησης στη Διαρκή Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλής, την περασμένη Τρίτη, 9 Φεβρουαρίου, για τις δηλώσεις του υπουργού, Νίκου Φίλη, περί πλασματικών κενών.
Πηγή φωτογραφίας: eurokinissi