Με ασθενοφόρο μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο όπου νοσηλεύεται εκτός κινδύνου.
Πάτρα: 35χρονη αποπειράθηκε να αυτοκτονήσει – Κατανάλωσε χάπια και αυτοτραυματίστηκε
Μια γυναίκα μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο μετά από απόπειρα αυτοκτονίας το βράδυ της Πέμπτης στην Πάτρα.
Σύμφωνα με πληροφορίες, πρόκειται για 35χρονη η οποία φέρεται να κατανάλωσε χάπια και να αυτοτραυματίστηκε στο χέρι μέσα στο σπίτι της.
Οικείο της πρόσωπο αντιλήφθηκε τι είχε συμβεί και ενημέρωσε Αστυνομία και ΕΚΑΒ.
Σχετικά Άρθρα
Άφιξη άλλων 35 παράτυπων μεταναστών νοτιοανατολικά της Γαύδου
27/06/2026 - 23:20
Πυρκαγιά στη Βλαχέρνα Άρτας – Πάνω από 100 στρέμματα έγιναν στάχτη
27/06/2026 - 22:50
Ελευσίνα: Πυρκαγιά σε υπόγειο χώρο κτιρίου – Διακοπή της κυκλοφορίας
27/06/2026 - 22:41
Δείτε επίσης