Κυριάκος για… Άννα
Τη δέσμευση πως μια κυβέρνηση της ΝΔ θα αποκαταστήσει το ρόλο των συμβουλίων των Ανώτατων Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων ανέλαβε ο Κυριάκος Μητσοτάκης κατά τη συνάντηση που είχε με τους προέδρους και αναπληρωτές προέδρους των συμβουλίων των ΑΕΙ. Ο αρχηγός της αξιωματικής αντιπολίτευσης στηρίζει το νόμο της Άννας Διαμαντοπούλου τον οποίο παρεμπιπτόντως είχε ξηλώσει η κυβέρνηση Σαμαρά-Βενιζέλου.
Σχετικά Άρθρα
Εμφύλιος πόλεμος στο ΣΥΡΙΖΑ - Αγώνας για την επόμενη μέρα
26/06/2026 - 13:24
"Αδειάζει" το κόμμα Καρυστιανού - Νέες αποχωρήσεις
25/06/2026 - 16:13
Δείτε επίσης