Κάτω η σημαία…
«Θα θέσουμε το θέμα των πρωτογενών πλεονασμάτων από το 2021 και μετά», στην κ. Μέρκελ, παραδέχθηκε ο κυβερνητικός εκπρόσωπος Στέλιος Πέτσας, αναφερόμενος στην επίσκεψη Μητσοτάκη στο Βερολίνο. Δηλαδή «κάτω και η σημαία» των πρωτογενών πλεονασμάτων. Κατέβηκε ο πήχης των προσδοκιών σε ότι αφορά τα αποτελέσματα της επίσκεψης στην Καγκελαρία.
Προηγούμενο άρθρο
Εχει δρόμο
Επόμενο άρθρο
Μπήκαν στα δύσκολα »
Σχετικά Άρθρα
Εμφύλιος πόλεμος στο ΣΥΡΙΖΑ - Αγώνας για την επόμενη μέρα
26/06/2026 - 13:24
"Αδειάζει" το κόμμα Καρυστιανού - Νέες αποχωρήσεις
25/06/2026 - 16:13
Δείτε επίσης