Δεν υπήρξε ποτέ… χημεία
Σας είχα αποκαλύψει εγκύρως ότι οι σχέσεις της κυβέρνησης με το Βερολίνο δεν είναι και τόσο καλές. Γιατί ποτέ δεν υπήρξε χημεία ανάμεσα στη Μέρκελ και τον Κυριάκο Μητσοτάκη. Το Μαξίμου είχε αποφασίσει πριν από μήνες να αναλάβει μερικές πρωτοβουλίες για αναβάθμιση των σχέσεων αλλά τις εγκατέλειψε περιμένοντας τη νέα κυβέρνηση που θα προκύψει στη Γερμανία από τις εκλογές του Σεπτεμβρίου.
Προηγούμενο άρθρο
Πάλι εκτός οι… μικρομεσαίοι
Επόμενο άρθρο
Κάνα ευχέλαιο… »
Σχετικά Άρθρα
Παρέμβαση για την Τουρκία
24/06/2026 - 16:29
Κομισιόν για Αβραμόπουλο
24/06/2026 - 16:29
ΕΛ.Α.Σ. για Ασημακοπούλου
24/06/2026 - 16:28
Ανοδική πορεία
24/06/2026 - 16:27
Δείτε επίσης