Κάνα ευχέλαιο…
Δεν πρόλαβε ο Μ. Χρυσοχοΐδης να μας ψέξει για την… εγκληματοφοβία που μας διακρίνει (ως λαό) και στην Κέρκυρα είδαμε ακόμα μια διπλή δολοφονία. Οπότε αναρωτιόμαστε είναι τα μάτια μας που μας ξεγελάνε ή ο…ανάδρομος Ερμής; Κάτι γίνεται πάντως και μας έχουν ματιάξει. Τον Χρυσοχοΐδη, τους μαφιόζους, όσους πιάνουν όπλα και σκοτώνουν. Να κάνουμε κάνα ευχέλαιο γιατί από… νόμο και τάξη μην περιμένουμε.
Προηγούμενο άρθρο
Δεν υπήρξε ποτέ… χημεία
Επόμενο άρθρο
Επανεμφανίστηκε »
Σχετικά Άρθρα
Παρέμβαση για την Τουρκία
24/06/2026 - 16:29
Κομισιόν για Αβραμόπουλο
24/06/2026 - 16:29
ΕΛ.Α.Σ. για Ασημακοπούλου
24/06/2026 - 16:28
Ανοδική πορεία
24/06/2026 - 16:27
Δείτε επίσης