Θανάσης Αναγνωστόπουλος: «Αυτή είναι η τελευταία μας Παρασκευή εδώ στην ΕΡΤ»
Ο Θανάσης Αναγνωστόπουλος, στην έναρξη της σημερινής εκπομπής του «Στούντιο 4», επιβεβαίωσε την αποχώρηση του ίδιου και της Νάνσυς Ζαμπέτογλου από την ΕΡΤ.
«Καλώς ήρθατε! Καλή Παρασκευή…», είπε αρχικά ο Θανάσης Αναγνωστόπουλος στην έναρξη της εκπομπής.
Ο Θανάσης Αναγνωστόπουλος ανέφερε επίσης: «Αυτή είναι η τελευταία μας Παρασκευή και το τελευταίο σαββατοκύριακο εδώ στην ΕΡΤ. Ευχόμαστε να είστε καλά, απ’ όπου κι αν μας βλέπετε, όπου κι αν είστε».
Προηγούμενο άρθρο
Θριάσιο: Νεκρή και δεύτερη μητέρα μέσα σε λίγες μέρες μετά τον τοκετό
Επόμενο άρθρο
“Spotlight” με την Λουκία Γκάτσου »
Σχετικά Άρθρα
Δείτε επίσης