Θήβα: Ρομά κάλεσαν για πλάκα ασθενοφόρο και στη συνέχεια το έσπασαν πετώντας πέτρες – Φωτογραφίες
Οι κάτοικοι του καταυλισμού τηλεφώνησαν ζητώντας ασθενοφόρο για μεταφορά ασθενούς, κάνοντας μάλιστα λόγο για επείγον περιστατικό
Αδιανόητη φάρσα επινόησαν Ρομά στη Θήβα, οι οποίοι αρχικά κάλεσαν μέσα στη νύχτα ένα ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ για πλάκα και στη συνέχεια το έσπασαν.
Το ασθενοφόρο έσπευσε στο σημείο και στη θέα του οι Ρομά του καταυλισμού του επιτέθηκαν πετώντας πέτρες με αποτέλεσμα να σπάσουν το τζάμι του οχήματος.


Πηγή
Σχετικά Άρθρα
Δημοσκόπηση GPO: Στο 29,4% η ΝΔ - Ενισχύεται και η ΕΛΑΣ του Αλέξη Τσίπρα
27/06/2026 - 23:41
Άφιξη άλλων 35 παράτυπων μεταναστών νοτιοανατολικά της Γαύδου
27/06/2026 - 23:20
Πυρκαγιά στη Βλαχέρνα Άρτας – Πάνω από 100 στρέμματα έγιναν στάχτη
27/06/2026 - 22:50
Δείτε επίσης