Θεσσαλονίκη: Αστυνομικός αυτοκτόνησε με το υπηρεσιακό του όπλο στο Δικαστικό Μέγαρο
Αστυνομικός βρέθηκε νεκρός μέσα στο Ι.Χ. αυτοκίνητό του, έξω από το Δικαστικό Μέγαρο Θεσσαλονίκης, σε χώρο στάθμευσης, ενώ ο θάνατός του φέρεται να αποδίδεται σε αυτοκτονία.
Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, πρόκειται για 40χρονο άνδρα που έβαλε τέλος στη ζωή του χρησιμοποιώντας το υπηρεσιακό του όπλο.
Στο σημείο κλήθηκε ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ, πλήρωμα του οποίου διαπίστωσε το θάνατό του. Οι λόγοι που τον οδήγησαν στην πράξη του δεν έχουν γίνει γνωστοί.
Σχετικά Άρθρα
Δημοσκόπηση GPO: Στο 29,4% η ΝΔ - Ενισχύεται και η ΕΛΑΣ του Αλέξη Τσίπρα
27/06/2026 - 23:41
Άφιξη άλλων 35 παράτυπων μεταναστών νοτιοανατολικά της Γαύδου
27/06/2026 - 23:20
Πυρκαγιά στη Βλαχέρνα Άρτας – Πάνω από 100 στρέμματα έγιναν στάχτη
27/06/2026 - 22:50
Δείτε επίσης