Τα έχουν χαμένα…
Το γεγονός ότι στις ΗΠΑ άρχισαν να επεξεργάζονται το λεγόμενο κακό σενάριο που προβλέπει άνοδο της τιμής του πετρελαίου στα 200 δολάρια το βαρέλι προκάλεσε πτωτικές τάσεις στα χρηματιστήρια και νέα εκτίναξη του ενεργειακού κόστους. Οι αναλυτές σηκώνουν τα χέρια ψηλά και δεν μπορούν πλέον να σταθμίσουν τις εξελίξεις.
ΕΤΙΚΕΤΕΣ
Προηγούμενο άρθρο
Ελλάδα-Βουλγαρία σημειώσατε Χ
Επόμενο άρθρο
Δώρο… στο ΠΑΣΟΚ »
Σχετικά Άρθρα
Νέα ένταση στη Βουλή
26/06/2026 - 21:29
Προσφυγή στον Άρειο Πάγο
26/06/2026 - 21:28
Το αγροτικό και η Β. Ελλάδα
26/06/2026 - 21:28
Τι σχέση έχει;
26/06/2026 - 21:27
Δείτε επίσης