Δώρο… στο ΠΑΣΟΚ
Αναπάντεχο επικοινωνιακό δώρο έκανε στο ΠΑΣΟΚ ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας Κ. Τασούλας ο οποίος στο μήνυμά του μπέρδεψε το 1821 με το 1981.Το λάθος του Κ. Τασούλα έγινε viral στα social media αλλά και στις τηλεοπτικές εκπομπές που το επένδυσαν με τον ήλιο τον πράσινο που ήταν ο ύμνος του ΠΑΣΟΚ.
Προηγούμενο άρθρο
Τα έχουν χαμένα…
Επόμενο άρθρο
Τους ένωσε »
Σχετικά Άρθρα
Νέα ένταση στη Βουλή
26/06/2026 - 21:29
Προσφυγή στον Άρειο Πάγο
26/06/2026 - 21:28
Το αγροτικό και η Β. Ελλάδα
26/06/2026 - 21:28
Τι σχέση έχει;
26/06/2026 - 21:27
Δείτε επίσης