Κάνει ό,τι μπορεί…
Εντυπωσιάζει η κινητικότητα που αναπτύσσει ο Κυριάκος Μητσοτάκης. Δεν χάνει καμία εκδήλωση. Μόνο χθες, οδήγησε αγωνιστικό αυτοκίνητο στο Ελληνικό ενώ μαζί με τον Νίκο Δένδια επισκέφθηκε εγκαταστάσεις του Πολεμικού Ναυτικού. Τι άλλο να κάνει ο άνθρωπος για να καταλάβουμε ότι έρχονται εκλογές.
ΕΤΙΚΕΤΕΣ
Προηγούμενο άρθρο
Καλό το παραμυθάκι…
Επόμενο άρθρο
Τι σχέση έχει; »
Σχετικά Άρθρα
Νέα ένταση στη Βουλή
26/06/2026 - 21:29
Προσφυγή στον Άρειο Πάγο
26/06/2026 - 21:28
Το αγροτικό και η Β. Ελλάδα
26/06/2026 - 21:28
Τι σχέση έχει;
26/06/2026 - 21:27
Δείτε επίσης