Καλό το παραμυθάκι…

Με θεωρίες συνωμοσίας επιχειρεί η Μαρία Καρυστιανού να δικαιολογήσει τη μαζική φυγή στελεχών από το κόμμα της. Αποδίδει τις παραιτήσεις σε απόπειρα υπονόμευσης του κόμματός της από το κατεστημένο. Καλό το παραμύθι, αλλά απ’ ό,τι γνωρίζω κόμμα δεν υπάρχει. Εκτός αν εννοεί την παρέα της Καρνεάδου, που ονειρεύεται είσοδο στη Βουλή και άλλα μεγαλεία.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ
Προηγούμενο άρθρο
Επόμενο άρθρο »

Δείτε επίσης

Τελευταία Άρθρα

Τα πιο Δημοφιλή