Έπεσε ασανσέρ στον «Ερυθρό Σταυρό»: Τέσσερις τραυματίες
Συναγερμός σήμανε στο νοσοκομείο «Ερυθρός Σταυρός», μετά από την πτώση ασανσέρ.
Οι πρώτες πληροφορίες αναφέρουν ότι κόπηκαν τα συρματόσχοινα κι έπεσε. Μέσα ήταν ένας ασθενής με συνοδό και δυο διασώστες ιδιωτικής εταιρείας ασθενοφόρων.
Αξίζει να σημειωθεί πως το νοσοκομείο φέρεται να υποστήριξε οτι διαθέτει πιστοποιητικό συντήρησης του ασανσέρ.
Τα άτομα που ήταν μέσα έχουν τραυματιστεί, ωστόσο δεν υπάρχει κάποιος που να είναι σε σοβαρή κατάσταση.
Σχετικά Άρθρα
Καλλιθέα: Πυρκαγιά σε διώροφο κτίριο – Δύο τραυματίες στο νοσοκομείο
28/06/2026 - 20:30
Σύλληψη 76χρονου ως υπαίτιου της πυρκαγιάς στην Κορινθία
28/06/2026 - 20:20
Δείτε επίσης