Θεσσαλονίκη: Τον απείλησε με μαχαίρι, του άρπαξε 2.000 ευρώ και έγινε καπνός
Ληστεία υπό την απειλή μαχαιριού σημειώθηκε το μεσημέρι της Τετάρτης (9/11) στο κέντρο της Θεσσαλονίκης.
Ένα άτομο που φορούσε κράνος πλησίασε 23χρονο και υπό την απειλή του μαχαιριού του απέσπασε ένα τσαντάκι, που σύμφωνα με τον παθόντα, είχε μέσα 2.000 ευρώ, σύμφωνα με το voria.gr.
Το περιστατικό έλαβε χώρα στη συμβολή των οδών Χριστοπούλου και Μακρυγιάννη.
Ο δράστης διέφυγε με μοτοσικλέτα που οδηγούσε συνεργός του. Η ΕΛΑΣ πραγματοποιεί έρευνες για τον εντοπισμό των δραστών.
Σχετικά Άρθρα
Άφιξη άλλων 35 παράτυπων μεταναστών νοτιοανατολικά της Γαύδου
27/06/2026 - 23:20
Πυρκαγιά στη Βλαχέρνα Άρτας – Πάνω από 100 στρέμματα έγιναν στάχτη
27/06/2026 - 22:50
Ελευσίνα: Πυρκαγιά σε υπόγειο χώρο κτιρίου – Διακοπή της κυκλοφορίας
27/06/2026 - 22:41
Δείτε επίσης