Εχουμε το «όπλο» για να σκοτώσουμε τον Covid-19!

Tου ΝΊΚΟΥ ΚΑΡΑΜΠΑΣΗ* απο την Κυριακάτικη Kontranews

Σήμερα, το 2021 μια Ελληνική εταιρεία έχει κατασκευάσει την συσκευή – σε διάφορους τύπους και «πάμφθηνα» – για κάθε κλειστό χώρο, που σκοτώνει τον Covid-19! Πιστοποιημένα και από το εργαστήριο Ελληνικού Πανεπιστημίου.

ΕΙΚΌΝΑ ΠΡΏΤΗ: Στις 3 Οκτωβρίου του 1990 προέκυψε – «στα ξαφνικά» – η επανένωση των δυο Γερμανιών (Δυτικής και Ανατολικής). Λίγες ημέρες αργότερα, στις 12 Οκτωβρίου του 1990 ο Ντίτερ Κάουφμαν πυροβολεί με 38άρι πιστόλι τον τότε υπουργό εσωτερικών της Δυτικής Γερμανίας Βόλφγκανγκ Σόϊμπλε που ετοιμαζόταν να μιλήσει στο Οπεναου (στον Μέλανα Δρυμό) – και τον αφήνει έκτοτε παράλυτο, «από την μέση κάτω». Την 1η Απριλίου του 1991 δολοφονείται στο σπίτι του στο Ντίσελντορφ από «ελεύθερο σκοπευτή» ο Detlev Rohwedder (το αφεντικό της Treuhand που είχε αναλάβει το «πλιάτσικο» της Ανατολικής Γερμανίας). Θεωρητικά τον δολοφόνησε η RAF (Φράξια Κόκκινος Στρατός). Ο Β.Σόϊμπλε παρέμεινε «ο ιθύνους νους» και προστάτης του «πλιάτσικου» αλλά και της μη αποκάλυψης των διεφθαρμένων της Δυτικής Γερμανίας (οι σχετικοί φάκελοι της «Στάζι» κάπου «χάθηκαν»…).

Όλα αυτά έχουν σημασία καθώς σήμερα ο 79χρονος πρόεδρος της Γερμανικής Βουλής Β.Σόιμπλε εξακολουθεί να διαδραματίζει πρωταγωνιστικό ρόλο στις ευρωπαϊκές υποθέσεις και η Ανατολικογερμανίδα Ανγκελα – Δωροθέα – Μέρκελ μετά από 16 χρόνια στην ηγεσία της Γερμανίας (παραλαμβάνοντας από τους Κολ-Σόιμπλε) ετοιμάζει την αποχώρησή της. Και καθώς η Γερμανία με το μάρκο-ευρώ και η Τουρκία με την πολιτική του «νέο-οθωμανισμού» έχουν συμπτύξει μια αδιαίρετη «συμμαχία» πολλών επιπέδων (καθιστώντας στην ουσία «γράμμα κενό» την Ε.Ε.) θα πρέπει με πολύ μεγάλη προσοχή να αναγνώσουμε τις εξελίξεις από εδώ και πέρα (καθώς μας έρχεται «με δώρα» η Ούρσουλα φον ντερ Λάιεν).

ΕΙΚΌΝΑ ΔΕΎΤΕΡΗ: Τον Δεκέμβριο του 1973 κατασκευάζεται στην Ελλάδα – και πιο συγκεκριμένα στο Νεώριο στην Σύρο – το ΠΡΩΤΟ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ! Η εταιρεία παραγωγής Enfield ιδιοκτησίας του Γιάννη Γουλανδρή παίρνει από το Συμβούλιο Ηλεκτρικής Ενέργειας της Μεγ. Βρετανίας το συμβόλαιο για την παραγωγή ηλεκτρικών αυτοκινήτων – απέναντι στην Ford και την Leyland (όταν οδήγησε ο ίδιος ο Ρότσιλντ το πρώτο «Enfield 8000» που κατασκευάσθηκε στο Isle of Wright). Ήταν το πρώτο πραγματικό «αυτοκίνητο πόλης» που πήγαινε με 80 χ.λμ. την ώρα (αλλά ήθελε 5-8 ώρες επαναφόρτιση και κόστιζε 2.800 λίρες -όταν το Mini τότε κόστιζε μόλις 1.000 λίρες).

Το Enfield 8000 ήταν χειροποίητο και κυκλοφόρησαν 123 αυτοκίνητα σε όλο τον κόσμο. Σήμερα ενεργά είναι μόλις… τρία! Όμως κανείς δεν γνωρίζει ότι η Ελλάδα κατασκεύασε το ΠΡΩΤΟ ηλεκτρικό αυτοκίνητο στον κόσμο (με την βοήθεια του μηχανικού John Ackroyd). Ψάχνοντας λίγο το παρασκήνιο ανακάλυψα ότι ο Γιάννης Γουλανδρής (που πέθανε το 2016 και κηδεύτηκε στην Άνδρο) είχε την στήριξη του Ρότσιλντ, και στη συνέχεια του Ρ.Ρήγκαν που του ζήτησε να μεταφέρει όλη την παραγωγή στην Καλιφόρνια. Τότε θορυβήθηκαν οι πετρελαϊκές εταιρείες –που έβλεπαν σαν…μπαμπούλα το ηλεκτρικό αυτοκίνητο– και προσέφεραν στον Γουλανδρή μυθικά συμβόλαια 20ετίας για τα τάνκερ του –εν μέσω της πετρελαϊκής κρίσης του 1973– προκειμένου να ναυαγήσει το σχέδιο για παραγωγή ηλεκτρικών αυτοκινήτων.

Ο Κωνσταντίνος Καραμανλής –μόλις έπεσε η Χούντα– και είχε επιστρέψει ως Πρωθυπουργός, δεν έδωσε στον Γουλανδρή ούτε άδεια για να τεστάρει τα αυτοκίνητα του, επειδή –όπως του είπε- είχε φιλοξενήσει στην θαλαμηγό του για διακοπές, τον τέως βασιλιά Κωνσταντίνο! Έτσι το 1976 έπεσαν οι τίτλοι τέλους για το Enfield 8000. Η ειρωνεία είναι ότι μια ημέρα προηγουμένως, πήραν μια σημαντική παραγγελία για 100 χειροποίητα ηλεκτρικά αυτοκίνητα… ! Για την ιστορία και μόνο να πω ότι εixαν κατασκευαστεί και ορισμένα τζιπ και άλλες «βενζινοκίνητες» λιμουζίνες ως «πρωτότυπα», που πλέον είναι «μουσειακά είδη».

ΕΙΚΌΝΑ ΤΡΙΤΗ: Σήμερα, το 2021 μια Ελληνική εταιρεία έχει κατασκευάσει την συσκευή –σε διάφορους τύπους και «πάμφθηνα»– για κάθε κλειστό χώρο, που σκοτώνει τον Covid-19! Πιστοποιημένα και από το εργαστήριο Ελληνικού Πανεπιστημίου. Καθώς τρέμουμε την ιδέα από το φθινόπωρο ενός νέου κύματος της πανδημίας, διαθέτουμε μετά τα εμβόλια και το δικό μας «μηχάνημα» για κάθε χώρο (από τα… ασανσέρ μέχρι τα σχολεία, τα νοσοκομεία και τα μέσα μεταφοράς, την εστίαση, τα super market, τα πολυκαταστήματα κ.ο.κ). Θα έχει την τύχη του… Enfield 8000; Όμως εδώ είναι θέμα «ζωής ή θανάτου» και όχι ενός καπρίτσιου, κάποιου δύστροπου πολιτικού… *Δημοσιογράφος – Πολιτικός Επιστήμονας

Δείτε επίσης

Τελευταία Άρθρα

Τα πιο Δημοφιλή