Κορωνοϊός: Έχασε τη μάχη μια 61χρονη στο «Αλεξάνδρα»
Έχασε τη μάχη το πρωί της Πέμπτης, μια γυναίκα 61 ετών, η οποία μεταφέρθηκε εσπευσμένα στο Γενικό Νοσοκομείο «Αλεξάνδρα» λόγω ανακοπής.
Οι προσπάθειες των γιατρών για ανάνηψη στα επείγοντα του νοσκομείου δεν είχαν αποτέλεσμα, με συνέπεια να ανακοινωθεί ο θάνατός της.
Η άτυχη γυναίκα υποβλήθηκε σε τεστ για κορωνοϊό, το αποτέλεσμα του οποίου την «έβγαλε» θετική το πρωί της Παρασκευής.
Με τον θάνατο της 61χρονης, οι νεκροί από κορωνοϊό στη χώρα έφτασαν στους 396.
Σχετικά Άρθρα
Σε ύφεση η πυρκαγιά στη Βλαχέρνα Άρτας
27/06/2026 - 21:20
Δέκα χρόνια κάθειρξη στον 16χρονο που σκότωσε τον Άγγελο στις Σέρρες
27/06/2026 - 21:19
Δείτε επίσης