Θανάσης Αναγνωστόπουλος: «Αυτή είναι η τελευταία μας Παρασκευή εδώ στην ΕΡΤ»

Ο Θανάσης Αναγνωστόπουλος, στην έναρξη της σημερινής εκπομπής του «Στούντιο 4», επιβεβαίωσε την αποχώρηση του ίδιου και της Νάνσυς Ζαμπέτογλου από την ΕΡΤ.

«Καλώς ήρθατε! Καλή Παρασκευή…», είπε αρχικά ο Θανάσης Αναγνωστόπουλος στην έναρξη της εκπομπής.

Ο Θανάσης Αναγνωστόπουλος ανέφερε επίσης: «Αυτή είναι η τελευταία μας Παρασκευή και το τελευταίο σαββατοκύριακο εδώ στην ΕΡΤ. Ευχόμαστε να είστε καλά, απ’ όπου κι αν μας βλέπετε, όπου κι αν είστε».

Δείτε επίσης

Τελευταία Άρθρα

Τα πιο Δημοφιλή