Τους έστειλε το μήνυμα
«Εγώ δεν είμαι αναλώσιμος». Το προειδοποιητικό αυτό μήνυμα στέλνει ο Δημήτρης Αβραμόπουλος στο Μαξίμου μετά το θεσμικό άδειασμα από τον Παύλο Μαρινάκη, αλλά και τον Κωνσταντίνο Κυρανάκη. Όπως αντιλαμβάνεστε λίαν προσεχώς θα έχουμε νέα επεισόδια στο σίριαλ με τον πρώην Επίτροπο.
Προηγούμενο άρθρο
Τι περίμεναν;
Επόμενο άρθρο
Καλό το παραμυθάκι… »
Σχετικά Άρθρα
Νέα ένταση στη Βουλή
26/06/2026 - 21:29
Προσφυγή στον Άρειο Πάγο
26/06/2026 - 21:28
Το αγροτικό και η Β. Ελλάδα
26/06/2026 - 21:28
Τι σχέση έχει;
26/06/2026 - 21:27
Δείτε επίσης