Το μεγαλύτερο «ραντεβού» της παγκόσμιας ναυτιλίας, δίνεται στην Ελλάδα, στην μεγάλη διοργάνωση των Ποσειδωνίων 2016. Με την ελληνική ναυτιλία, να έχει μεγάλη ιστορία, παράδοση και εμπορική παρουσία, στις ανοιχτές θάλασσες, στις φετινές εκδηλώσεις των Ποσειδωνίων, που ξεκίνησαν εχθές και θα ολοκληρωθούν την Παρασκευή 10 Ιουνίου, θα βρεθούν πάνω από 1.800 εκθέτες.
Οι περίπου 20.000 επισκέπτες που έρχονται στην Ελλάδα από 89 χώρες, αναμένεται να περιηγηθούν στην έκθεση, η οποία διοργανώνεται κάθε διετία και φιλοξενεί, περίπου το 90% του παγκόσμιου εμπορίου!
Σε αντίθεση με την ελληνική Οικονομία, που παραμένει σε υφεσιακούς ρυθμούς, η ελληνική ναυτιλία, συνεχίζει να ορίζει το διεθνές εμπόριο και η έκθεση των Ποσειδωνίων, σημειώνει σημαντική αύξηση τόσο σε εκθέτες, όσο και σε επισκεψιμότητα.
Η αύξηση του εκθεσιακού χώρου ξεπερνά το 15% και η έκταση της έκθεσης, τα 40.000 τετραγωνικά μέτρα. Στην εικοστή πέμπτη διοργάνωση της έκθεσης θα διεξαχθούν πάνω από 40 συνέδρια και αθλητικά γεγονότα και σύμφωνα με τους ίδιους τους διοργανωτές, θα είναι τα μεγαλύτερα που έχουν γίνει στην 50χρονη ιστορία τους.
Όμως η έκθεση δεν είναι μόνο για εφοπλιστές πολιτικούς και Οικονομολόγους, καθώς η μεγάλη προσέλευση, σε συνδυασμό με τις δραστηριότητες των Ποσειδωνίων, εκτιμάται πως θα αφήσουν περισσότερα από 60 εκατομμύρια ευρώ στην ελληνική Οικονομία.
Στον «πυρσό» των Ποσειδωνίων, που άναψε για ακόμα μία φορά, η ελληνόκτητη ναυτιλία, που παραμένει ένας από τους πιο ενεργούς πυλώνες ανάπτυξης της οικονομίας, στρέφει το παγκόσμιο ενδιαφέρον του κλάδου, στην χώρα μας.
Από την πλευρά της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών (ΕΕΕ), ο πρόεδρος Θεόδωρος Βενιάμης, δήλωσε πως, «η Ελλάδα, ως παραδοσιακή ναυτιλιακή δύναμη, μπορεί και θα πρέπει να παραμείνει η καρδιά της διεθνούς ναυτιλίας που είναι συνυφασμένη με την παγκόσμια πρόοδο και ευημερία».
Στην συνέχεια έστειλε τα βέλη του, προς την Ε.Ε. και τις νέες νομοθεσίες που προωθεί, τονίζοντας πως, η Ελληνική ναυτιλία μπορεί και πρέπει να συνεχίσει να προσφέρει στην εθνική αλλά και ευρωπαϊκή οικονομία, διατηρώντας την ανταγωνιστικότητά της, που διακυβεύεται εξαιτίας πρόσφατων άστοχων πολιτικών της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, με κίνδυνο να προκληθεί φυγή, όχι μόνο του ελληνόκτητου στόλου, αλλά και του ευρύτερου ευρωπαϊκού, εκτός Ευρωπαϊκής Ένωσης με μετεγκατάσταση σε πιο φιλόξενα διεθνή ναυτιλιακά κέντρα.









