Η Δεξιά όλων των Ταμείων
Καλά κάνανε και διαμαρτυρήθηκαν για την «Αριστερά της τσουτσούνας» με αφορμή τις επιλογές Μπαλτά-Φάρμπ που τελικώς δεν υλοποιήθηκαν. Όμως δεν τους βλέπουμε να διαμαρτύρονται και για την «Δεξιά όλων των Ταμείων» από τα εγχώρια έως τα μαύρα ή και αυτά του Ειρηνικού; Φαίνεται ότι οι διάφοροι ευαίσθητοι, έχουν μόνο …αισθητικές ανησυχίες. Είναι υπεράνω χρημάτων!
ΕΤΙΚΕΤΕΣ
Επόμενο άρθρο
Στην Αθήνα αύριο ο υπουργός Άμυνας της Αυστρίας »
Σχετικά Άρθρα
Εμφύλιος πόλεμος στο ΣΥΡΙΖΑ - Αγώνας για την επόμενη μέρα
26/06/2026 - 13:24
"Αδειάζει" το κόμμα Καρυστιανού - Νέες αποχωρήσεις
25/06/2026 - 16:13
Δείτε επίσης