Αυτοκτόνησε κρατούμενος στην Αστυνομική Διεύθυνση Αλεξανδρούπολης
Απαγχονισμένος βρέθηκε σήμερα το πρωί, κρατούμενος της Αστυνομικής Διεύθυνσης Αλεξανδρούπολης. Σύμφωνα με πληροφορίες, πρόκειται για υπήκοο Γεωργίας ηλικίας 46 ετών, ο οποίος έδωσε τέλος στη ζωή του χρησιμοποιώντας κλινοσκεπάσματα του κρατητηρίου με τα οποία έφτιαξε μία αυτοσχέδια θηλιά.
Ο 46χρονος είχε συλληφθεί για παραβάσεις του νόμου περί αλλοδαπών (σ.σ. διακίνηση παράτυπων μεταναστών/προσφύγων) και είχε μεταχθεί στα κρατητήρια της Διεύθυνσης Αστυνομίας Αλεξανδρούπολης καθώς επρόκειτο να δικαστεί τις επόμενες ημέρες.
Σχετικά Άρθρα
Αγρίνιο: Εξαρθρώθηκε συμμορία για διακίνηση ναρκωτικών – Τέσσερις συλλήψεις
24/06/2026 - 13:10
Φωτιά σε χαμηλή βλάστηση στον Ασπρόπυργο – Κοντά στο στρατόπεδο Ξηρογιάννη
24/06/2026 - 12:22
Δίκη Τεμπών: Αίτημα να αλλάξει η σειρά και να κληθούν νέοι μάρτυρες
24/06/2026 - 12:12
Δείτε επίσης