Κορωνοϊός: Έχασε τη μάχη μια 61χρονη στο «Αλεξάνδρα»
Έχασε τη μάχη το πρωί της Πέμπτης, μια γυναίκα 61 ετών, η οποία μεταφέρθηκε εσπευσμένα στο Γενικό Νοσοκομείο «Αλεξάνδρα» λόγω ανακοπής.
Οι προσπάθειες των γιατρών για ανάνηψη στα επείγοντα του νοσκομείου δεν είχαν αποτέλεσμα, με συνέπεια να ανακοινωθεί ο θάνατός της.
Η άτυχη γυναίκα υποβλήθηκε σε τεστ για κορωνοϊό, το αποτέλεσμα του οποίου την «έβγαλε» θετική το πρωί της Παρασκευής.
Με τον θάνατο της 61χρονης, οι νεκροί από κορωνοϊό στη χώρα έφτασαν στους 396.
Σχετικά Άρθρα
Άφιξη άλλων 35 παράτυπων μεταναστών νοτιοανατολικά της Γαύδου
27/06/2026 - 23:20
Πυρκαγιά στη Βλαχέρνα Άρτας – Πάνω από 100 στρέμματα έγιναν στάχτη
27/06/2026 - 22:50
Ελευσίνα: Πυρκαγιά σε υπόγειο χώρο κτιρίου – Διακοπή της κυκλοφορίας
27/06/2026 - 22:41
Δείτε επίσης