Χειροπέδες σε υπάλληλο του ΟΑΣΘ για… κλοπή πετρελαίου του Οργανισμού
Υπάλληλος του ΟΑΣΘ συνελήφθη το Σάββατο στο πλαίσιο αυτόφωρης διαδικασίας, κατηγορούμενος ότι αφαίρεσε περίπου 150 λίτρα πετρελαίου από τις δεξαμενές καυσίμων στις εγκαταστάσεις του Οργανισμού.
Σύμφωνα με την αστυνομία ο 55χρονος υπάλληλος μοίρασε την ποσότητα 150 λίτρων πετρελαίου σε 6 μπιτόνια των 25 λίτρων, τα οποία στη συνέχεια μετέφερε σε αυτοκίνητο, ιδιοκτησίας συγγενικού του προσώπου, που τον περίμενε έξω από το αμαξοστάσιο.
Σχετική δικογραφία σε βάρος του 55χρονου σχηματίσθηκε από το Τμήμα Ασφαλείας Πολίχνης- Ευκαρπίας.
Προηγούμενο άρθρο
Ντελίριο για τα 4.000.000 του Τζόκερ
Επόμενο άρθρο
Ζημιές στη Μονή Βελλάς από τον σεισμό (Φωτογραφίες) »
Σχετικά Άρθρα
Καιρός: Τελευταία ημέρα αστάθειας – Ενισχύεται το μελτέμι το Σαββατοκύριακο
26/06/2026 - 17:50
ΟΠΕΚΕΠΕ: Eνοχοι 57 παραγωγοί από την Κρήτη για παράνομες επιδοτήσεις
26/06/2026 - 17:42
Φωτιά σε διάζωμα στην άνοδο του Κηφισού στο ύψος της Φιλαδέλφειας
26/06/2026 - 17:39
Δείτε επίσης