Υπέβαλε την παραίτησή του ο Μανώλης Παναγιωτάκης από τη ΔΕΗ
Την παραίτησή του υπέβαλε σύμφωνα με πληροφορίες, ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ΔΕΗ Μανώλης Παναγιωτάκης στον αρμόδιο υπουργό Περιβάλλοντος και Ενέργειας Κωστή Χατζηδάκη.
Η παραίτηση σύμφωνα με πληροφορίες έγινε δεκτή, ζητήθηκε όμως από τον κ. Παναγιωτάκη να παραμείνει στη θέση του μέχρι να ορισθεί ο αντικαταστάτης του.
Προηγούμενο άρθρο
Φωτιά στο Πευκί Ευβοίας
Σχετικά Άρθρα
Σύλληψη δύο αλλοδαπών στο αεροδρόμιο Ακτίου με πλαστά ταξιδιωτικά έγγραφα
21/06/2026 - 23:50
Σε δύο φάσεις η πληρωμή του έκτακτου επιδόματος τέκνου
21/06/2026 - 22:40
Δείτε επίσης