Βανδάλισαν μνημείο για την απελευθέρωση της Θεσσαλονίκης από τους ναζί
Αγνωστοι βανδάλισαν, βάφοντας με σπρέι, μνημείο για την απελευθέρωση της Θεσσαλονίκης από τα ναζιστικά στρατεύματα Κατοχής στις 30 Οκτωβρίου 1944 που βρίσκεται κοντά στο Βασιλικό Θέατρο.
Πρόκειται για μία μαρμάρινη πλάκα αφιερωμένη στη μνήμη των μαχητών του ΕΛΑΣ.
Δείτε φωτογραφίες του thestival.gr
Το μνημείο βρίσκεται κοντά στο Βασιλικό θέατρο


Προηγούμενο άρθρο
Π. Ρήγας: Η Τουρκία υπερβαίνει τα εσκαμμένα
Σχετικά Άρθρα
Άφιξη άλλων 35 παράτυπων μεταναστών νοτιοανατολικά της Γαύδου
27/06/2026 - 23:20
Πυρκαγιά στη Βλαχέρνα Άρτας – Πάνω από 100 στρέμματα έγιναν στάχτη
27/06/2026 - 22:50
Ελευσίνα: Πυρκαγιά σε υπόγειο χώρο κτιρίου – Διακοπή της κυκλοφορίας
27/06/2026 - 22:41
Δείτε επίσης