Τρίκαλα: Μαθητές έπαθαν τροφική δηλητηρίαση σε εκδρομή
Συμπτώματα τροφικής δηλητηρίασης παρουσίασαν μετά από εκδρομή αρκετοί μαθητές Δημοτικού σχολείου των Τρικάλων, με τέσσερις από αυτούς να νοσηλεύονται στο νοσοκομείο.
Σύμφωνα με το trikalavoice.gr, οι μαθητές συμμετείχαν σε εκδρομή του σχολείου τους στη Βεργίνα την περασμένη Πέμπτη.
Εκεί έφαγαν σε συγκεκριμένη ταβέρνα και επιστρέφοντας 15-20 από τους μαθητές εμφάνισαν συμπτώματα τροφικής δηλητηρίασης.
Η κατάσταση ήταν πιο σοβαρή για τέσσερις από αυτούς, οι οποίοι και κρίθηκε απαραίτητο να νοσηλευτούν στο νοσοκομείο τα ξημερώματα της Παρασκευής.
Σχετικά Άρθρα
Σύλληψη 45χρονης στα Χανιά για πρόκληση πυρκαγιάς
28/06/2026 - 14:10
Σύλληψη 45χρονης στα Χανιά για πρόκληση πυρκαγιάς
28/06/2026 - 14:10
Δείτε επίσης