Θεσσαλονίκη: Ληστεία σε πρακτορείο ΟΠΑΠ
Στη Νεάπολη Θεσσαλονίκης στόχος ληστών έγινε χθες γύρω στις 10.30μμ, πρακτορείο ΟΠΑΠ, όταν δύο άτομα, έχοντας καλυμμένα τα χαρακτηριστικά του προσώπου τους και με την απειλή όπλου, άρπαξαν 1.500 ευρώ.
Οι δράστες διέφυγαν και αναζητούνται.
Σχετικά Άρθρα
Φωτιά σε χαμηλή βλάστηση στον Ασπρόπυργο – Κοντά στο στρατόπεδο Ξηρογιάννη
24/06/2026 - 12:22
Δίκη Τεμπών: Αίτημα να αλλάξει η σειρά και να κληθούν νέοι μάρτυρες
24/06/2026 - 12:12
Δείτε επίσης