Θεσσαλονίκη: «Έσβησε» στο νοσοκομείο ο καταστηματάρχης που μαχαιρώθηκε από πρώην υπάλληλό του
Ο άνδρας είχε δεχθεί τέσσερις μαχαιριές στο στήθος
Κατέληξε στις 22:40 το βράδυ του Σαββάτου ο ιδιοκτήτης ταχυφαγείου που δέχτηκε επίθεση με μαχαίρι από πρώην υπάλληλό του και άλλα τέσσερα άτομα μέσα στο κατάστημά του.
Ο 45χρονος είχε μεταφερθεί στο νοσοκομείο Παπανικολάου, όμως οι γιατροί δεν κατάφεραν να τον κρατήσουν στη ζωή.
Σύμφωνα με πληροφορίες του thestival.gr, η μία από τις μαχαιριές του δράστη τον βρήκε στην καρδιά.
Σχετικά Άρθρα
Σύλληψη 45χρονης στα Χανιά για πρόκληση πυρκαγιάς
28/06/2026 - 14:10
Σύλληψη 45χρονης στα Χανιά για πρόκληση πυρκαγιάς
28/06/2026 - 14:10
Δείτε επίσης