Θα συνεχίσουν το έργο
Οι ευθύνες θα καταλογιστούν αλλά όχι εν θερμώ, διαβεβαίωσε ο Κυριάκος Μητσοτάκης. Προφανώς εννοεί ότι θα αφήσει τους ίδιους υπουργούς που έκαψαν τη μισή Ελλάδα να διαχειριστούν και τις επόμενες πυρκαγιές. Εξάλλου έχουν αποκτήσει τεχνογνωσία.
Προηγούμενο άρθρο
Καμία σχέση με τις ευθύνες
Επόμενο άρθρο
Απέκλεισε lockdown »
Σχετικά Άρθρα
Μαζικές απουσίες και δυσφορία
20/06/2026 - 22:38
Βανδάλισαν γραφεία του ΣΥΡΙΖΑ
20/06/2026 - 22:37
Τους γύρισαν τη πλάτη… οι νέοι
20/06/2026 - 22:36
Συνεχίζουν απτόητοι
20/06/2026 - 22:33
Δείτε επίσης