Τεχνητή νοημοσύνη-Πάκμαν 1-0! (Εικόνες)

Σύστημα τεχνητής νοημοσύνης κολοσσιαίας εταιρείας πληροφορικής κατάφερε να ολοκληρώσει μια άψογη παρτίδα του διάσημου βιντεοπαιχνιδιού της δεκαετίας του 1980, αναφέρει το Βρετανικό τηλεοπτικό δίκτυο BBC, με εκπρόσωπο της εταιρείας να εξηγεί πως οι ερευνητές χρησιμοποίησαν μια τεχνική τεχνητής νοημοσύνης που πέτυχε να φθάσει σε θέση να κατέχει πλήρως την τελευταία έκδοση της «σπαζοκεφαλιάς» και για να πετύχει το μέγιστο δυνατό σκορ, το παιχνίδι κατανεμήθηκε σε μια σειρά από κομμάτια, που ανατέθηκαν σε μικρότερα συστήματα τεχνητής νοημοσύνης, το καθένα από τα οποία εργαζόταν παράλληλα με τα άλλα για την επίτευξη του στόχου και μετά, οι ερευνητές της εταιρείας δημιούργησαν έναν εικονικό επιστάτη που κατεύθυνε τον χαρακτήρα και, σύμφωνα με ερευνητή, τα καλύτερα αποτελέσματα επιτυγχάνονταν όταν το κάθε μικροσύστημα λειτουργούσε πολύ… εγωιστικά, ενώ ο επιστάτης λάμβανε υπόψη ποια είναι η καλύτερη κίνηση για τον καθένα!

Σχετικά με το γιατί επελέγη ένα παιχνίδι της δεκαετίας του 1980 για να δοκιμαστεί ένα τέτοιο, ιδιαίτερα προηγμένο, σύστημα τεχνητής νοημοσύνης, υπεύθυνος προγράμματος αναφέρει πως ο λόγος είναι ότι τα παιχνίδια όπως το Πάκμαν είναι πολύπλοκα για τις τεχνητές νοημοσύνες επειδή απαιτούν ανθρώπινο τρόπο σκέψης…

πάκμαν

Πάκμαν

Δείτε επίσης

Τελευταία Άρθρα

Τα πιο Δημοφιλή