Τα φθηνά αυτοκίνητα στοιχίζουν ακριβά στο Καζακστάν

Παίρνοντας ως παράδειγμα τα προνομιακά δάνεια αυτοκινήτων που στοίχισαν πάρα πολύ ακριβά στην οικονομία του Καζακστάν –και ακόμη ακριβότερα στους πολίτες του- η μεγαλύτερη εφημερίδα της ασιατικής χώρας ΚΑΡΑΒΑΗ αναρωτιέται: οι πωλητές μεταχειρισμένων αυτοκινήτων έχουν μειώσει τις τιμές τους, το κράτος έχει επενδύσει εκατομμύρια για τη στήριξη της εγχώριας βιομηχανίας αυτοκινήτων και προσφέρει δάνεια με ευνοϊκούς όρους, αλλά, παρ ‘όλα αυτά, οι πωλήσεις πέφτουν ραγδαία, οπότε τι συμβαίνει στην αγορά;

Όπως λένε οι αισιόδοξοι, γράφει η ΚΑΡΑΒΑΗ, η κρίση είναι η καλύτερη στιγμή για να αγοράσει κάποιος και, επίσης, για να κερδίσουν περισσότερα συγκεκριμένες κατηγορίες όπως οι τράπεζες, με χαρακτηριστικό παράδειγμα την αγορά ενός ακριβού μοντέλου αυτοκινήτου με, το λεγόμενο προνομιακό δάνειο, που κατέληξε σε αγορά σε τριπλάσια τιμή, οπότε δεν είναι παράδοξο ότι συμβαίνει στην αγορά των νέων αυτοκινήτων στο Καζακστάν όπου οι τιμές στους εκθεσιακούς χώρους εξακολουθούν να είναι υψηλότερες από ότι στην ίδια τη Ρωσία, με αποτέλεσμα το 2015 να ήταν μια κακή χρονιά για την αγορά νέου αυτοκινήτου στο Καζακστάν, ιδιαίτερα με τραπεζικό δανεισμό και, ήδη, οι πολίτες του Καζακστάν όλο και περισσότερο προτιμούν να αγοράζουν αυτοκίνητα από τη γειτονική Ρωσία, παρά από τις τοπικές αντιπροσωπείες και τράπεζες…

Η καθιέρωση τακτικών και δρακόντειων μέτρων για την προστασία των καταναλωτών του Καζακστάν φαίνεται να είναι η λύση, τονίζει η ΚΑΡΑΒΑΗ, που δημοσιεύει και τις σχετικές δηλώσεις του επικεφαλής της Ένωσης των Οδηγών του Καζακστάν Έντουαρντ Εντόκοβ… «Συγκεκριμένοι τομείς επωφελήθηκαν από τις υψηλές τιμές των αυτοκινήτων, αλλά τώρα που βρισκόμαστε σε κρίση, συνεχίζουν να «ρουφάνε» το αίμα των απλών πολιτών του Καζακστάν αξιοποιώντας πηγές χρηματοδότησης από τον προϋπολογισμό»!

 

Δείτε επίσης

Τελευταία Άρθρα

Τα πιο Δημοφιλή