Σύστημα διακρίσεων;

Ένα στενόκαρδο σύστημα «επιλογής» εισαγωγής στα Πανεπιστήμια προσπαθεί να φορέσει στην Παιδεία το Υπουργείο Παιδείας με τις προτάσεις του. Πρακτικά, θα δημιουργηθούν διάφορα επίπεδα δυσκολιών, έτσι ώστε οι μαθητές που θα ατυχήσουν στις πανελλαδικές να μην έχουν πολλά περιθώρια. Σύμφωνα με τις προτάσεις του Υπουργείου, θα οριστεί ελάχιστη βάση εισαγωγής, την οποία, όμως, θα ορίζει το Πανεπιστημιακό Τμήμα ξεχωριστά, και δεν θα υπάρχει ενιαία βάση εισαγωγής για όλα τα ιδρύματα. Δεν θα υπάρχει δηλαδή μόνο η Βάση του 10, μίνιμουμ για να εισαχθεί κάποιος σε μια Σχολή, θα υπάρχει και βάση για κάθε Τμήμα ξεχωριστά που θα το ορίζει το Τμήμα. Πιο συγκεκριμένα, σύμφωνα με το διαφοροποιημένο σύστημα βαθμολογικής βάσης, η βάση εισαγωγής στα πανεπιστήμια θα ορίζεται από τον μέσο όρο των επιδόσεων των υποψηφίων για τμήμα ΑΕΙ προσαυξημένο από ένα ποσοστό, που θα καθορίζεται με συντελεστή. Φαίνεται ότι η κ. Κεραμέως θέλει πανεπιστήμια των «αρίστων». Όμως το να καθορίσεις το μέλλον ενός παιδιού από τα 17-18 και μόνο στη βάση μιας εξέτασης, οδηγεί σε διακρίσεις. Η Σύνοδος των Πρυτάνεων φαίνεται ότι βρίσκεται υπό πίεση και τρενάρει συνεχώς τη συζήτηση και την αποδοχή των προτάσεων της κ. Κεραμέως, όμως η υπουργός δηλώνει ότι το σχετικό νομοσχέδιο θα κατατεθεί τον Φεβρουάριο.

Δείτε επίσης

Τελευταία Άρθρα

Τα πιο Δημοφιλή