Συνεχίζουν την απεργία πείνας οι ασθενείς του νοσοκομείου των φυλακών Κορυδαλλού
Για έκτη ημέρα συνεχίζουν την απεργία πείνας οι ασθενείς του νοσοκομείου των φυλακών Κορυδαλλού.
Σε ανάρτησή τους στο Twitter οι ασθενείς του νοσοκομείου αναφέρουν: «Για έκτη ημέρα σε απεργία πείνας οι ασθενείς του «κολαστηρίου» – ΣΟΣ. Τετάρτη στο παράρτημα. Σχεδόν ένα μήνα αποχή από τα φάρμακα».
Σχετικά Άρθρα
Ένταση στη δίκη Κιμούλη κατά Βλαντή
23/06/2026 - 13:31
Προφυλακίστηκε ο 57χρονος για τη δολοφονία του Αλέξανδρου Δασκαλάκη
23/06/2026 - 12:59
Δείτε επίσης