Συνάντηση Μητσοτάκη – Τζιτζικώστα εν όψει ΔΕΘ
Τετ-α-τετ με τον Περιφερειάρχη Κεντρικής Μακεδονίας, Απόστολο Τζιτζικώστα, είχε ο πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας Κυριάκος Μητσοτάκης, στο πλαίσιο των επαφών που έχει για την παρουσία του στην 82η Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης, στις 16 και 17 Σεπτεμβρίου.
Ακόμα, ο κ. Μητσοτάκης θα επισκεφθεί τη Θεσσαλονίκη, τη Δευτέρα 4 Σεπτεμβρίου, προκειμένου να έχει σύσκεψη εργασίας με τους παραγωγικούς – εξαγωγικούς, επαγγελματικούς και επιστημονικούς φορείς της πόλης, καθώς και με τα Επιμελητήρια της Βορείου Ελλάδας.
Σχετικά Άρθρα
Ο Ανδρουλάκης προσπαθεί να προλάβει τον Τσίπρα
26/06/2026 - 13:37
ΕΛΑΣ: Live η συνεδρίαση τομεαρχών υπό τον Αλέξη Τσίπρα
26/06/2026 - 12:40
Δείτε επίσης