Στον κόσμο τους…
Οφείλουμε να αναγνωρίσουμε ότι στο υπουργείο Ανάπτυξης περισσεύει το χιούμορ. Δεν εξηγείται διαφορετικά το γεγονός ότι κάποιοι παράγοντες του υπουργείου διαπραγματεύονταν μέχρι χθες το άνοιγμα των ανοιχτών χώρων της εστίασης. Προφανώς ήταν στον κόσμο τους και δεν είχαν πάρει χαμπάρι ότι πάμε για νέο lockdown.
Προηγούμενο άρθρο
Τελείωσαν οι αντοχές…
Σχετικά Άρθρα
Νέα ένταση στη Βουλή
26/06/2026 - 21:29
Προσφυγή στον Άρειο Πάγο
26/06/2026 - 21:28
Το αγροτικό και η Β. Ελλάδα
26/06/2026 - 21:28
Τι σχέση έχει;
26/06/2026 - 21:27
Δείτε επίσης