Στη «μάχη» της ενημέρωσης των επιβατών η Ένωση Καταναλωτών Ελλάδος και το Λιμενικό (Εικόνες)

Εκστρατεία ενημέρωσης του επιβατικού κοινού στο λιμάνι του Πειραιά έχει ξεκινήσει η Ένωση Καταναλωτών Ελλάδος, με επικεφαλής τον πρόεδρό της κ. Μιχάλη Τσιφάκη, σε συνεργασία με στελέχη του Λιμενικού Σώματος – Ελληνικής Ακτοφυλακής.

1

Η εν λόγω εκστρατεία, πραγματοποιείται ενόψει της κορύφωσης των μετακινήσεων των ταξιδιωτών της θερινής περιόδου και εστιάζει στην ενημέρωση του επιβατικού κοινού, αναφορικά με τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις του.1

Στο πλαίσιο αυτό, διανέμεται η επικαιροποιημένη Χάρτα Δικαιωμάτων Επιβατών της Ακτοπλοΐας, στην οποία περιγράφεται με τη μορφή ερωτήσεων και απαντήσεων το νομικό πλαίσιο για τα δικαιώματα επιβατών (που θεσπίστηκε με το Νόμο 3709/2008 και επικαιροποιήθηκε με το Νόμο 4150/2013). Διανέμεται, επίσης, το φυλλάδιο επιβάτη, με τα διατιμημένα προϊόντα που πρέπει να πωλούνται από τα κυλικεία των πλοίων εσωτερικών γραμμών.

1

Στην ιστοσελίδα του Λιμενικού Σώματος www.hcg.gr και συγκεκριμένα στην ενότητα «Σας ενδιαφέρει» είναι διαθέσιμα τόσο η επικαιροποιημένη χάρτα δικαιωμάτων επιβατών της ακτοπλοΐας όσο και το φυλλάδιο επιβάτη της Ένωσης Καταναλωτών Ελλάδας.

11

 

Δείτε επίσης

Τελευταία Άρθρα

Τα πιο Δημοφιλή