Στα δικαστήρια ο κόσμος για να σώσει τις περιουσίες του
Σας είχα ενημερώσει εγκύρως ότι η Ελλάδα είναι μια απέραντη δασική έκταση, ασχέτως αν δεν υπάρχουν δάση. Σύμφωνα με τους δασικούς χάρτες θα πρέπει οι μισές περιουσίες των Ελλήνων να περάσουν στο δημόσιο. Όπως αντιλαμβάνεστε, ο μισός πληθυσμός για τα επόμενα χρόνια θα συνωστίζεται στα δικαστήρια για να σώσει τις περιουσίες του.
Προηγούμενο άρθρο
Οι δασικοί χάρτες
Επόμενο άρθρο
Φρόντισε να επικοινωνήσει »
Σχετικά Άρθρα
Νέα ένταση στη Βουλή
26/06/2026 - 21:29
Προσφυγή στον Άρειο Πάγο
26/06/2026 - 21:28
Το αγροτικό και η Β. Ελλάδα
26/06/2026 - 21:28
Τι σχέση έχει;
26/06/2026 - 21:27
Δείτε επίσης