Σε καραντίνα πτέρυγα των φυλακών Κέρκυρας – Θετικοί δύο κρατούμενοι
Η πτέρυγα Η΄ των φυλακών Κέρκυρας, τέθηκε σε καραντίνα, όταν διαπιστώθηκε ότι δύο κρατούμενοι 36 και 39 ετών που αισθάνθηκαν αδιαθεσία, βρέθηκαν θετικοί στον κορωνοϊό.
Οι 22 κρατούμενοι της πτέρυγας, όπως αναφέρει η ΕΡΤ, θα παραμείνουν στα κελιά τους, ενώ αναμένονται οδηγίες ιχνηλάτησης για την εξέταση και του προσωπικού του σωφρονιστικού καταστήματος.
Σχετικά Άρθρα
Χανιά: Νεαρός συνελήφθη μετά από πυρκαγιά σε διαμέρισμα
28/06/2026 - 18:20
Δυστύχημα στη Λευκάδα: Νεκρή 50χρονη Ιταλίδα από τη μάτσα ιστιοπλοϊκού
28/06/2026 - 17:40
Δείτε επίσης