Προσοχή στα δώρα…

Φάρσα σε καφετέρια δείχνει πόσο εύκολη είναι η συλλογή προσωπικών δεδομένων, καθώς με «δόλωμα» έναν δωρεάν καφέ, οι ανυποψίαστοι πελάτες έλεγαν το μικρό τους όνομα και έπρεπε να κάνουν «Like» στο προφίλ του καταστήματος σε μέσο κοινωνικής δικτύωσης, την ώρα που ένα συνεργείο από υπαλλήλους εταιρείας πρόληψης απάτης περίμενε σε βανάκι έξω από την καφετέρια για να κρυφακούει τα ονόματα και να κάνει φύλλο και φτερό δεδομένα των πελατών στο Διαδίκτυο. Τόσο απλά οι  επιχειρήσεις να αποκτούν πρόσβαση σε ευαίσθητα δεδομένα των πελατών τους!

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

Δείτε επίσης

Τελευταία Άρθρα

Τα πιο Δημοφιλή