Πιστεύοντας τις δοξασίες
Καθημερινές είναι πλέον οι θεωρίες για την αποκάλυψη που έρχεται και την καταστροφή που θα φέρει στον κόσμο. Μόνο που στην Ολλανδία κάποιοι το παράκαναν και ζούσαν επί 9 χρόνια σε υπόγειο περιμένοντας το τέλος του κόσμου. Έμεναν παρακαλώ στο υπόγειο φάρμας με λαχανικά και μια κατσίκα, μιλάμε για άνδρα 58 ετών και τα έξι ενήλικα παιδιά του που ούτε καν σχολείο πήγαιναν…Ψυχίατρος;
Προηγούμενο άρθρο
Τι Ναπολέων τι Μακρόν…
Επόμενο άρθρο
Σουίτα bank »
Σχετικά Άρθρα
Εμφύλιος πόλεμος στο ΣΥΡΙΖΑ - Αγώνας για την επόμενη μέρα
26/06/2026 - 13:24
"Αδειάζει" το κόμμα Καρυστιανού - Νέες αποχωρήσεις
25/06/2026 - 16:13
Δείτε επίσης