Πάτρα: Στην εντατική ο 16χρονος που έπεσε από τον τρίτο όροφο
Σε κρίσιμη κατάσταση νοσηλεύεται 16χρονος ο οποίος το, Σάββατο κάτω από άγνωστες συνθήκες, έπεσε από τον τρίτο όροφο πολυκατοικίας στο Αγρίνιο.
Όπως μετέδωσε το MEGA, ο 16χρονος νοσηλεύεται στην Μονάδα Εντατικής Θεραπείας στο Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο του Ρίου, με τους γιατρούς να παρακολουθούν στενά την πορεία της υγείας του.
Σύμφωνα με πληροφορίες, ο νεαρός αντιμετώπιζε προβλήματα υγείας, ενώ την ώρα της πτώσης η μητέρα του βρισκόταν μέσα στο σπίτι τους.
Προηγούμενο άρθρο
Συνάντηση Μακρόν-Μέρκελ στο Βερολίνο
Επόμενο άρθρο
Δεν το πανηγύρισαν στον Ολυμπιακό – Αυτός είναι ο λόγος »
Σχετικά Άρθρα
Φωτιά τώρα σε εγκαταλελειμμένο ξενοδοχείο δίπλα σε σπίτια στο Λουτράκι
24/06/2026 - 21:20
Έξι συλλήψεις για διακίνηση ναρκωτικών στη Μύκονο – Πλήθος πειστηρίων
24/06/2026 - 21:20
Δείτε επίσης