Παραμένει
Είναι 15 χρόνια στην προεδρία της ΓΣΕΕ ο Γιάννης Παναγόπουλος αλλά δεν θέλει να εγκαταλείψει το πόστο. Τα έχει βρει σκούρα τελευταία αφού δεν μπορεί να γίνει το Συνέδριο της Συνομοσπονδίας. Μήπως θέλει να διεξαχθεί το Συνέδριο της ΓΣΕΕ μέσα στη… Βουλή, αν βγει ο Μητσοτάκης;
Προηγούμενο άρθρο
Ετοιμάζονται για διάλυση
Επόμενο άρθρο
Εφυγε ο «Μικρός Σερίφης» »
Σχετικά Άρθρα
"Αδειάζει" το κόμμα Καρυστιανού - Νέες αποχωρήσεις
25/06/2026 - 16:13
Παϊτέρης: Κάλεσε τη Λατινοπούλου για καφέ! Αν ανακαλέσει θα την ψηφίσουμε!
25/06/2026 - 13:45
Δείτε επίσης