ΑυτΑ που γΙνονται με τους δανειστές δεν γίνονται σε καμία σοβαρή χώρα του πλανήτη. Σε μια περίοδο που η αγορά του αυτοκινήτου περνάει τη μεγαλύτερη κρίση στην ιστορία της, αντί να δοθούν κίνητρα για να ανασάνει η αγορά, οι δανειστές αντιδρούν στο μέτρο της απόσυρσης υποστηρίζοντας ότι δεν πρόκειται να φέρει τα επιθυμητά δημοσιονομικά αποτελέσματα, καθώς θα χαθούν περισσότερα φορολογικά έσοδα από αυτά που θα εισπραχθούν!
Σύμφωνα με πληροφορίες οι δανειστές πιστεύουν ότι η αγορά αυτοκινήτου, ούτως ή άλλως, θα κυμανθεί φέτος σε χαμηλά επίπεδα λόγω της γενικότερης καθίζησης της οικονομικής δραστηριότητας και ότι το μέτρο της απόσυρσης δεν θα κάνει ουσιαστική διαφορά στη ζήτηση. Πάντως, κύκλοι του υπουργείου Οικονομικών υποστηρίζουν ότι το θέμα δεν έχει ακόμη κλείσει οριστικά και ότι η διαπραγμάτευση συνεχίζεται.
Στην παρούσα φάση, όμως, το πιθανότερο, όπως αναφέρουν είναι ότι το μέτρο της απόσυρσης το οποίο έληξε τον Δεκέμβριο του 2015 δεν θα παραταθεί. Όλα πάντως αναμένεται να ξεκαθαριστούν μέσα στις επόμενες δύο ή τρεις εβδομάδες.
Αν δεν υπάρξει παράταση του μέτρου της απόσυρσης, οι επιπτώσεις στην αγορά αυτοκινήτου θα είναι σημαντικές, υποστηρίζουν παράγοντες της αγοράς, εκτιμώντας ότι οι έμποροι αυτοκινήτων θα μειώσουν κι άλλο τη δραστηριότητά τους και μερίδα εργαζομένων θα χάσουν τη δουλειά τους. Με βάση τα στοιχεία του Συνδέσμου Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων, έως και τα τέλη του 2015, από τον Φλεβάρη του 2010 που ξεκίνησε, η απόσυρση έχει οδηγήσει σε απομάκρυνση 450.000 επιβατικών και ελαφρών φορτηγών.
Δυστυχώς, ενώ η Ελλάδα περνάει πολύ δύσκολες στιγμές λόγω και του προσφυγικού, έρχονται οι δανειστές να καταστρέψουν ότι αναπτυξιακό υπάρχει σε αυτόν τον τόπο. Έτσι όπως το πάνε θα μας διαλύσουν οριστικά!…