Νοσοκομείο Ευαγγελισμός: Συνελήφθη ο δραπέτης με κορωνοϊό που το έσκασε
Εντοπίστηκε τα μεσάνυχτα και συνελήφθη εκ νέου ο Πακιστανός κρατούμενος του Τμήματος Ασφαλείας Ακροπόλεως, που νοσηλευόταν με κορωνοϊό, στην πτέρυγα Covid-19 του νοσοκομείου «Ευαγγελισμός» και κατάφερε χθες το απόγευμα να δραπετεύσει, δίχως να γίνει αντιληπτός.
Ο δραπέτης είχε συλληφθεί κατόπιν εντάλματος που εκκρεμούσε σε βάρος του, ακολούθησαν αναζητήσεις από την Αστυνομία και εντοπίστηκε στην περιοχή του Κολωνού, όπου συνελήφθη εκ νέου.
Προηγούμενο άρθρο
ΗΠΑ: Στο σφυρί το πολυτιμότερο μπλε διαμάντι του κόσμου
Σχετικά Άρθρα
Χανιά: Νεαρός συνελήφθη μετά από πυρκαγιά σε διαμέρισμα
28/06/2026 - 18:20
Δυστύχημα στη Λευκάδα: Νεκρή 50χρονη Ιταλίδα από τη μάτσα ιστιοπλοϊκού
28/06/2026 - 17:40
Δείτε επίσης