Νέο ανέκδοτο…
Στην Ελλάδα έχουμε συνηθίσει κάθε τόσο να παίρνουμε μέτρα τα οποία δυστυχώς δεν εφαρμόζονται. Γι’ αυτό αυτή η ιστορία με τους όρθιους και τους καθήμενους και τους εμβολιασμένους στους εσωτερικούς χώρους στο τέλος θα καταλήξει ανέκδοτο. Γιατί την ίδια ώρα η πιτσιρικαρία στέλνει στον πρωθυπουργό εικόνες από τα πάρτι στα οποία συμμετέχουν χιλιάδες νέοι.
Προηγούμενο άρθρο
Επιστρατεύουν τους ιερείς
Επόμενο άρθρο
Στόχος η υλοποίησή τους… »
Σχετικά Άρθρα
Νέα ομιλία Καραμανλή
22/06/2026 - 20:58
Υπερασπίζεται το posokanei
22/06/2026 - 20:57
Δωρεάν χρήση ΜΜΜ
22/06/2026 - 20:56
Με το βλέμμα στην Ελβετία
22/06/2026 - 20:55
Δείτε επίσης