Νεαροί επιτέθηκαν σε διμοιρία των ΜΑΤ έξω από την ΑΣΟΕΕ
Επίθεση κατά διμοιρίας των ΜΑΤ, που βρίσκεται στη συμβολή της Πατησίων με την Δεριγνύ, πραγματοποίησε λίγα λεπτά μετά τις 3 το μεσημέρι, μία ομάδα ατόμων.
Σύμφωνα με τα όσα μετέδωσε η ΕΡΤ, τα άτομα αυτά βγήκαν από την ΑΣΟΕΕ και επιτέθηκαν σε διμοιρία των ΜΑΤ, με πέτρες και άλλα αντικείμενα. Από πλευράς της αστυνομίας, έγινε χρήση χημικών και χειροβομβίδων κρότου λάμψης.
Προηγούμενο άρθρο
Σύγκρουση τρένων στον σταθμό του Ρέντη
Επόμενο άρθρο
Αυτές είναι οι 5 καλύτερες live-action ταινίες της Disney »
Σχετικά Άρθρα
Άφιξη άλλων 35 παράτυπων μεταναστών νοτιοανατολικά της Γαύδου
27/06/2026 - 23:20
Πυρκαγιά στη Βλαχέρνα Άρτας – Πάνω από 100 στρέμματα έγιναν στάχτη
27/06/2026 - 22:50
Ελευσίνα: Πυρκαγιά σε υπόγειο χώρο κτιρίου – Διακοπή της κυκλοφορίας
27/06/2026 - 22:41
Δείτε επίσης