Μήνυμα στην Άγκυρα
Αυστηρό μήνυμα προς την Τουρκία ότι η Ελλάδα και η Κύπρος δεν πρόκειται σε καμία περίπτωση να παραιτηθούν από το υπέρτατο δικαίωμα της αυτοάμυνας έστειλε χθες ο πρωθυπουργός, Κυριάκος Μητσοτάκης, κατά τη διάρκεια των κοινών δηλώσεων του με τον πρόεδρο της Κυπριακής Δημοκρατίας, Νίκο Αναστασιάδη, στο Μέγαρο Μαξίμου.
Προηγούμενο άρθρο
Αιφνιδιαστική αναβολή
Σχετικά Άρθρα
Νέα ένταση στη Βουλή
26/06/2026 - 21:29
Προσφυγή στον Άρειο Πάγο
26/06/2026 - 21:28
Το αγροτικό και η Β. Ελλάδα
26/06/2026 - 21:28
Τι σχέση έχει;
26/06/2026 - 21:27
Δείτε επίσης